close


靚女果然有着數!樂壇新人吳若希日前獨自到健身室健身,全程獲靚仔教練厚待,貼身指導,難怪操得一身好綫條;不過新人始終未有足夠賺錢能力,仍處於「捱世界」階段的吳若希,健身完肚仔餓,僅能以蛋糕加鮮奶充饑、相當慳家。

有「翻版徐熙媛」之稱的新人吳若希(Jinny)在剛過去的數個樂壇頒獎禮上,連奪多個新人獎項,且無懼低溫晒性感,原來Jinny一直訓練有素。日前她就走進灣仔的一間健身室,極速換上短袖衫短褲便開始健身,此時見有位型男侍候,二人不但有說有笑,即使Jinny踩單車或練器械,型男一直相伴在旁。逗留兩個小時,Jinny才穿回運動服離開,未幾到便利店買蛋糕和鮮奶補充體力。

逼做實力派

記者上前向Jinny打招呼,詢問型男是否其男友?她即大笑否認:「唔好誤會,係教練,佢對每個學生都好用心指導,況且我每星期嚟兩次,係個好學生!」除了健身,Jinny還透露獨門瘦身秘方,就是打理家務和照顧愛犬,「其實執屋同放狗都會用上很大體力,係最佳減肥方法。」女孩子當然想身形健美,擁有一雙長腿的Jinny坦言想保持「長腿姐姐」這美譽。

說到首年參戰樂壇頒獎禮即有收穫,在港台頒獎禮上,更與連詩雅齊齊以性感裝束亮相,搶爆全場,「我哋都係去年女新人,可能大家都性格樂觀、個子又高,外間好多人話我哋路綫相近,其實佢靚女過我好多,所以偶像派留畀佢,我另走實力路綫,故此更加要勤練歌及鍛鍊體魄。」取得佳績可獲老闆獎勵?「能夠得獎係好大嘅認同和鼓勵,之前推出首張唱片銷量都好理想,老闆講咗會有獎勵,我建議老闆畀全公司同事一齊到迪士尼玩,始終自己係新人,為公司賺多啲錢先好意思要老闆花錢。」

 

節錄自星島日報,2011/2/14

arrow
arrow
    全站熱搜

    DotComeHealth 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()